Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

SERVIS PRO VÁS

VIGNOBLES PRAHA
Prodejna Praha 1 - Národní třída 9
776 030 228
Provozovatel: IČ 28889878
+ 420 778 088 158 Pondělí až Pátek

Vignobles Servis

arr3Prodejna + Kontakty v eshopu VignoblesProdejna na Národní 9, Staré Město, Praha 1 - Otevřeno Od 3.12 - 21. 12. 2018 Otevřeno: Pondělí až... arr3Rozvoz dárků na druhou adresu - doručení pro obdarované v PrazeNoblesní dárky kupte u nás a my je doručíme jako překvapení na druhou adresu. Vignobles Praha 1... arr3Zasíláme na všechny výdejny Uloženka a a na adresu celá ČROBJEDNÁVKY na - VIGNOBLES Objednávat můžete prostřednictvím internetového obchodu - eshopu: Dárkový... arr3Osobní odběr - výdejní místoVignobles se nachází v centru Prahy, poblíž Národního divadla, vedle slavné kavárny Slavie a...

ZBOŽÍ V AKCI

TOP 10


Jak na nákup » Obchodní podmínky » Reklamační protokol
Reklamační protokol Vignobles

Zde přikládáme pro Vás a pro případné vyřízení Vaší reklamace

REKLAMAČNÍ PROTOKOL

(vyplní zákazník)

Firma/jméno a adresa kupujícího:

IČ:
(a DIČ)

Zpáteční adresa pro zaslání zboží:

(Je-li shodná s výše uvedenou, nevyplňujte!)

 

 

 

 

 

Kontaktní osoba:

Telefon/fax:

Mobil:

E-mail:

Poznámky:

 

Reklamované zboží:

Datum nákupu:
(Datum vystavení faktury)

Číslo faktury:

 

 

Podrobný popis závady:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Návrh způsobu řešení reklamace:

 

1. Při uplatňování práv z odpovědnosti za vady doporučujeme přiložit doklad o zakoupení zboží či fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží.

2. Při zasílání zboží je vhodné zboží zabalit do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození nebo zničení.

 

 

Datum: __________________                             Podpis kupujícího: _______________________________________

 

(vyplní prodávající)

Datum přijetí reklamace:

Reklamaci vyřizuje:

Vyjádření prodejce:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Datum: __________________                             Podpis prodejce: _________________________________________