Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

SERVIS PRO VÁS

VIGNOBLES PRAHA
Prodejna Praha 1 - Národní třída 9
776 030 228
Provozovatel: IČ 28889878
+ 420 778 088 158 Pondělí až Pátek

Vignobles Servis

arr3Prodejna + Kontakty v eshopu VignoblesPotřebujte poradit s nákupem? Vybírejte a nakupujte si své nákupy na internetu online nebo si tam... arr3Rozvoz dárků na druhou adresu - doručení pro obdarované v PrazeNoblesní dárky kupte u nás a my je doručíme jako překvapení na druhou adresu. Vignobles Praha 1... arr3Zasíláme na všechny výdejny Uloženka a a na adresu celá ČROBJEDNÁVKY na - VIGNOBLES Objednávat můžete prostřednictvím internetového obchodu - eshopu: Dárkový... arr3Osobní odběr - výdejní místoVignobles se nachází v centru Prahy, poblíž Národního divadla, vedle slavné kavárny Slavie a...

TOP 10


Reklamační podmínky

Víno a reklamace

Obchod s vínem, kde můžete bez obav také víno reklamovat. Kdy a jak u nás reklamovat víno? Co je to oprávněná reklamace u vína?

Situace, kde je oprávněná reklamace. V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nutné výši. Situace, kdy je neoprávněná reklamace. Zákazník našeho e-shopu nemá nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně, ze strany spotřebitele se jednalo o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití našich práv.

Způsob a lhůta pro vrácení peněz, vrácení peněz probíhá po dohodě se spotřebitelem, bankovním převodem na jeho účet, bez jakýchkoli dodatečných nákladů pro spotřebitele. Lhůta na vrácení peněz je 7 dnů od ukončení reklamace. Vyrozumění spotřebitele o vyřízení reklamace, spotřebitel je na základě reklamačního protokolu informován, že prodávající převzal zboží do reklamačního procesu, kdy ho převzal a jaká bude doba předpokládané nápravy. O vyřízení reklamace je spotřebitel informován e-mailem na registrační e-mailovou adresu. Adresa dodání reklamovaného vína je sklad prodejce Praha. Pokud omylem dostanete jiné víno než které jste si objednali či nesouhlasí fakturovaná částka, prosím informujte nás a obratem dojde k nápravě.

Na prodané víno se vztahuje standardní reklamační lhůta. Pro uznání reklamace je potřeba po celou dobu víno uchovávat: v konstantní teplotě 8-12°, konstantní vlhkosti, tmě, mimo vibrace a bez zásadních manipulací. Navíc tyto podmínky musí být trvalé, konstantní a bez jakýchkoliv náhlých změn. Prodávající bude požadovat po kupujícím doložení tohoto správného skladování, jinak reklamace nebude uznána. Uplatnění reklamace v případě reklamace kontaktujte naše obchodní oddělení. Provozovatelem obchodu je obchodní společnost na Maximum s.r.o., IČ 28540999, veškeré reklamace výhradně osobně, telefonicky, nebo na korespondenční adrese a sídla firmy. Pokud Víno bylo doručeno rozbité či poničené – pokud je to zřejmé již při doručení zásilky, nepřebírejte jí od zaměstnance přepravní služby a tuto zásilku odmítněte. Pokud závadu zjistíte až po ochodu pracovníka přepravní firmy či našeho zaměstnance prosím informujte nás neprodleně na telefonu a poničené položky vám budou obratem zaslány, u nás vždy samozřejmě zdarma. Vyhrazujeme si právo na vyzvednutí rozbitých či poničených lahví. Důkaz pro vymáhání škody po přepravci je naprosto dostačující také fotografie.

V případě, že při konzumaci zjistíte, že je víno tzv. „korkové“ nebo-li, že se do vína uvolnili sloučeniny tzv. TCA a víno se stalo chuťově nepoživatelné, informujte nás a obratem Vám zašleme náhradní láhev. V tomto případě je nutné takto vadné víno uchovat – přepravní firma či náš pracovník víno vyzvedne. Vignobles akceptuje reklamace jen lahví, v kterých zbývá alespoň 2/3 vína.

Vrácení zboží bez udání důvodů

Dle zákona 367/2000 Sb. má kupující právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí plnění bez udání důvodů. Zboží musí být vráceno na adresu skladu či provozovny Praha prodávajícího jako obyčejný balík. Zásilky vrácené formou dobírky nebudou přijaty. Zboží včetně originálního obalu musí být v bezvadném stavu, nepoškozeno, neporušeno, nepoužito, včetně všech dokladů, návodů, záručních listů, apod., schopno další distribuce. Součástí vracené zásilky musí být kopie dokladu o koupi v našem obchodě - faktura daňový doklad, stačí nám také v elektronické podobě.

Na základě takto vráceného zboží budou provozovatel obchodu neprodleně vrátí peníze za objednané zboží a to ve výši částky, za kterou bylo zboží koupeno. V případě nedodržení výše uvedených podmínek nebude Prodávající schopen akceptovat odstoupení od smlouvy a zboží bude vráceno na náklady Kupujícího zpět.

Na vrácení zboží je potřeba předem upozornit e-mailem prodávajícího a to ve znění předmětu emailu:

Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne ...

a požadují vrácení uhrazené částky za zboží na účet  - uvedete vaše číslo a bankovní ústav. Datum a podpis¨

Délka záruční doby na víno. Záruční doba začíná běžet ode dne předání zboží Kupujícímu. Záruční doba na prodávaná vína je poskytována 6 měsíců odpovídající podmínkám vinařskému zákonu 321/2004 Sb.V.

Reklamace vady se uplatňuje vždy ve skladu prodávajícího Praha. Sídlo provozovatele není sklad! Pokud se Kupující rozhodne reklamované zboží na adresu sídla prodávajícího zaslat bez vědomí provozovatele, balík se mu vrátí zpět. Ve vlastním zájmu nás kontaktujte předem a uveďte na vrácení zboží adresu skladu či provozovny v Praze. Dále si veďte tak, aby bylo nakoupené víno, dárky, či jiné zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovující nárokům přepravy křehkého zboží a označí zásilku příslušnými symboly. Nevíte si rady? Kontaktujte nás včas, předem! Umíme vám poradit, máme s tím zkušenosti.

Reklamace se u Vignobles uplatňuje jednostranným právním úkonem, kterým Kupující vytkne konkrétní vadu, sepíše, jak se vada projevuje a sdělí, jaký konkrétní nárok z odpovědnosti za vadu uplatňuje vždy na formuláři reklamační protokol. Toto provede písemně a e-mailem v příloze doručí prodávajícímu.

Upozurňujeme, že přiložená dokumentace vady ve formě přiložené fotografie může zjednodušit celý proces reklamace. V žádném případě bez předchozího písemného oznámení reklamace neposílejte zboží na sídlo firmy

Den odeslání - od této chvíle začíná běžet lhůta 30 dní pro odstranění vady. Prodávající neprodleně kontaktuje Kupujícího a dohodne s ním nejvhodnější formu reklamační procedury. K reklamaci je ve všech případech nutné předložit reklamační protokol, kopii dokladu o koupi v našem obchodě - fakturu, kompletní výrobek = celá zásilka od prodávajícího

Pokud celkový nákup obsahuje karton 6 vín a jedno je rozbité, součástí reklamace musí být všechny vámi objednaná a námi dodaná vína. Pokud se jedná o opětovnou reklamaci, je Kupující povinen předložit rovněž kopii protokolu o předchozí záruční opravě. V případě že Prodávající nebude schopen zrealizovat reklamaci do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, přiznávají se Kupujícímu stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu. V případě, kdy má zboží prokazatelně neodstranitelnou vadu, která zcela znemožňuje užití zboží, má Kupující nárok na výměnu zboží stejné nebo obdobné jakosti, kvality a druhu.

Neoprávněná reklamace, zánik nároku na reklamaci. Prosíme raději přečíst před nákupem a odesláním objednávky!

Pokud byla Vaše reklamace neoprávněná, je kupující je povinen uhradit prodávajícímu náklady jemu vzniklé v souvislosti s neoprávněnou reklamací. Nárok na reklamaci zaniká při používání zboží v podmínkách, které neodpovídají podmínkám uvedených v dokumentaci. Mezi tuto dokumentaci se počítá i upozornění výrobce, producenta, na originálním obalu k výrobku ke zboží, nešetrným, nadměrným či neodborným zacházením, zásahem vyšší moci. Naše moc je dobrá vůle. Všem rádi pomůžeme, proto i zde platí! Dbejte při objednávce, vyplnění údajů zejména jména, přijmení, adresy, názvy firmy vždy na správně uvedené údaje. Anonymní objednávky, neúplné adresy, špatně uvedené PSČ, přijmení které neexistuje, telefon a email kupujícího, který není dostupný, nebo není identický, vše co bude komplikovat vyřízení reklamace z vaší strany, za to nenese Vignobles odpovědnost. Na vše Vás před nákupem včas a předem řádně upozornil. Přečtěte si pečlivě Jak nakupovat u Vignobles, 10 základních rad je také pro Vás